Matko moja matko!


Matko moja Matko

Ty mnie prowadź zawsze tam

gdzie Syn Twój

gdzie Bóg nasz

gdzie wytchnienia przyjdzie czas

bo ja wiem na prawdę wiem

ze pod krzyżem spotkamy się

ze przytulisz mnie do serca

mówiąc czule Nie boj się

 

Matko moja Matko

rozciągają moje ręce

widzę gwoździe

widzę śmierć

lecz Ty jesteś zawsze obok

dlatego nie poddaje się

mieczem boleści Tys przeszyta

jednak dalej wspierasz mnie

ból rozdziera moje ciało

mrok przysłania cały świat

bądź tu ze mną

bądź tu zawsze

bo bez Ciebie nie ma mnie

 

Matko moja Matko

ja na krzyżu skonać chce

zabrać grzechy

zabrać zło

Twój Syn będzie miał lżej

lecz kiedy przyjdzie czas

i do krzyża przybija mnie

łaskawym okiem na mnie spójrz

za rękę trzymaj

serce pokrzepiaj

bym zniósł cierpienie

bym nie zapomniał wskazówek Twych

 

Matko moja Matko

Twój syn jest Bogiem a jam marny pyl

On was ukochał

On za was umarł

potem zmartwychwstał i ty możesz razem z Nim

a więc już czas…

Nie to nie czas śmierci 

to czas walki o zmartwychwstanie

 

Arkadiusz Niewolski

 


ZASADY PUBLIKOWANIA KOMENTARZY
Prosimy o merytoryczne komentarze. Naszym celem jest obnażanie kłamstwa, a nie przyczynianie się do potęgowania zamętu. Dlatego bezpodstawne opinie zaprzeczające obiektywnej prawdzie publikujemy wyłącznie, gdy zachodzi potrzeba reakcji na fałszywe informacje.

3 odpowiedzi na „Matko moja matko!”

  1. Awatar Wanda
    Wanda

    Piękny wiersz do Matki Bożej

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

Create a website or blog at WordPress.com